Tuesday, March 11, 2008

Signs

Postul asta nu e pt vizitatorii obisnuiti ai blogului , so skip it.
Postul asta este pt o persoana specială.


I always believed in signs.
Încă din clasa a VII-a , cînd se mişcau creioanele necontrolat lîngă mine şi sor-mea de ziceai că sîntem in Poltergeist. :-D
Următorul semn evident a fost cînd am dat cu repetir la UTCB pîna cind am ajuns într-o grupă unde trebuia să întilnesc această persoana specială.
Bineînţeles că atunci nu vedeam lucrurile aşa , în mare parte fiind de vină creierul îmbibat f. des de aburii alcoolului.
Între timp persoana specială a devenit şi mai specială..cea mai specială ..ce mai :-D
bla..bla..bla .... ne-am despărţit o perioadă scurtă de gîndire..de cîţiva ani..

semnele ..nu au încetat sa dispară...telefonul ei mobil avea o predilecţie la sunat.... se declanşa singur şi suna la mine...şi nu o dată ci de mai multe ori...

cel mai mult mi-a plăcut cea cu veveriţa în faţa maşinii, dup-aia nrul maşinii cu VIC şi la servici telefonul de la firma mea.... 3 strikes ;-)

Ultima chestie care a pus capac a fost la ExpoCOnstruct cînd am fost interceptat pe culoar într-un mod foarte ciudat..care e şansa sa întîlneşti la expoziţie singura persoana - cunoştinţă comună şi care să o şi anunţe chiar cînd mă pregăteam să o întind de acolo?

Anyway...am un mesaj pt cine tot manipulează semnele astea...
VOrba unui prieten de-al meu bodyguard:
"LASA-NE MUDAVAAAAA!"

Băi nene ( da... tu ..ală cu semnele), nu-ţi mai pierde timpul deranjînd veveriţe din pădure şi punîndu-le să alerge în faţa maşinii!! Semnele...funcţionează cînd eşti pe muchie să iei o decizie importantă sau ceva de genul unui bobîrnac în direcţia cea bună!"
La noi mai degrabă ar trebui un ditamai fulgerul direct în fund pentru a se întîmpla ceva major!
Prea multe semne şi devin ceva banal... trebuie depus foarte mult efort pentru ca lucrurile să meargă ... and after that magic will happen .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home