Friday, August 15, 2008

Zîna Verde şi Împăratul Roşu

A fost odată ca niciodată şi se făcea că am ajuns săptămîna trecută în Vama Veche pe la 12 noapte venind din Braşov via Bucureşti . Cînd am ajuns era mort de oboseală aşa că am vrut să mă duc direct la culcare, dar mare Ghinon de Neşansă , în drum spre cazare m-am întîlnit cu cea mai nepotrivită persoană pentru acel moment , Dragoş aka Îngerul Răului.


- Hai, să-ţi prezint pe cineva , zice el , i se spuna Zîna Verde .
- Ce rockistă grasă şi cu păr la subraţ ai pt mine la ora asta mă , nu vezi că sînt terminat după 700 de km de mers , n-am chef de showuri proaste ! am replicat eu , mort de somn.
- Neeee , asta e chiar ceva special... şi a început sa rînjească a Surprize-Surprize.

Ne-am deplasat la Stuf unde mi-a adus într-un pahar o licoare verde , mirosind puternic a mentă!
- Ce p*** calului e pişatul asta verde? l-am intrebat.
- Io beau numai Trotil (adica wishky+vodca) , ca sa ma fac ţăndări rapid, nu mă încurc cu cocktailuri d-astea fandosite că mă ia somnul şi mă piş des.
- Asta e Zîna verde , îmi spune el enigmatic , trateaz-o cu respect , altfel te va sechestra în castelul ei din vis şi ai belit pixu', îmi răspunse el cu ochii sticlind şi cu balele curgîndu-i în colţul gurii.
- Băgami-aş p*** în Zîna ta verde , am răspuns eu după un oarecare timp de gîndire şi JAP cu paharul de verdeaţă pe gît.Mă duc sa mă culc ba, vorbim mîine.

Pe la jumatea drumului spre cazare , dintr-o dată am început să simt o senzaţie de cald care mă cuprindea deşi afară era destul de răcoare. Somnul dispăruse dintr-o dată aşa că am luat hotărîrea sa iau un litru de Împăratul Roşu ( aka Corrida Sangria) ca să menţin starea de bună dispoziţie. După ce l-am îngurgitat în timp record ( adică din vreo 3-4 guri) , zic: " Ia să mai iau io o gură de Zîna Verde şi mă duc dup-aia la culcare!".
M-am întors la Stuf , unde nu l-am mai găsit pe Îngerul Răului aşa că m-am îndreptat direct către bar:
- Bă Garcon, ia dă-mi şi mie 200 ml de pişat d-ăla verde , Ice Tea Lipton d-ăla cu aromă de menta!
- Dar ştii , Absintul se bea la shut-uri mici , are 78 de grade ! a replicat el.
- Băgami-aş p*** in el , zici ca e BRIFCOR numai că are aromă de menta , stii ce mai bine pune 300 ml ca sa nu fac mai multe drumuri, am spus eu într-un limbaj nu prea folosit în mediul academic.

Barmanul s-a uitat chiorîş , dar n-a apucat să toarne bine în pahar , cînd ce să vezi , PunkRider JAP-JAP a dat licoarea verde pe gît!
- Ce şomezi bă aşa, lopătează în p*** mea la paharul asta că mi-e sete de mor! am zis după ce am decartat încă vreun milion pe absint.

Între timp , ZÎna Verde începuse să-şi lucreze magia asupra creierului meu cu efecte din ce în ce mai ciudate.
Sprijinind cu greu o barcă pescărească aflată lîngă stuf , o văd dintr-o dată pe una care dansa şi se fotografia cu diverşi pe plajă.
Zic în sinea mea:
- Ia uite ce panaramă ordinară! Las c-o învăţ io minte!
Tocmai la timp , apăruse şi Îngerul Răului prin zonă şi sub influenţa puternică a Zînei Verzi ne-am strecurat în spatele presupusei panarame şi de fiecare cînd făcea o poză ne dezbrăcam în spatele ei!
Niciodată n-am avut tendinţe exhibiţioniste , dar cred ca după un kil de Zînă Verde mă angajează ăştia la Flamingo Boys fără nici o problemă!

După foarte multe poze topless făcute cu diverşi indivizi (individe )pe plajă , făcute mai mult împotriva voinţei lor şi după ce am terorizat nişte grăsane , am adormit lîngă un coş de gunoi, unde am avut cel mai bun somn de anul ăsta.


Aşa că dragii moşului şi ai babei , don't fuck with the Green Fairy , or she'll fuck up your brains big time!

CIUS

0 Comments:

Post a Comment

<< Home