Sunday, August 17, 2008

Weekend de cacao

Sumarul weekendului :

- South Africa a luat bătaie de la Noua Zeelanda în Tri Nations acasă la Cape Town
- Am rămas fara carnet de conducere

Shitty weekend. Nu ştiu care din astea 2 chestii mă enervează mai tare.

Dupa ce am vazut meciul nici măcar Zîna Verde nu m-a mai putut binedispune. După mult timp am ajuns chiar la cazarea pe care o aveam în Vama Veche şi n-am mai adormit pe plajă ca de obicei. Bleah ..ale dracu ...mîrţoagele astea Springboks n-au putut să-i termine pe All Blacks deşi ultimii au jucat destul de slab. D-abia aştept să-şi revină John Smit de la ultima accidentare pentru că fără el joaca prost.

Şi în plus a fost ţăranul ăla cu Porsche Carrera S.
Mah ţăranilor cu maşini sport , nu-l mai provocaţi pe PunkRider la forjă, pt că e ca un cîine căruia îi arunci un Frisby , nu se poate abţine.
Şi o dată la 10-20 de forje stă pe bara cîteva luni.
Iar miliţienii ăştia sînt circotaşi nevoie mare...fac din orice mizilic o mare problemă...
şi ce daca aveam 180 în localitate bă şi l-am depăşit pe Carrera pe linie continuă în curbă? D-aia nu poţi dormi tu noaptea bă cap-de-cretă?!
Sau poate te-ai enervat cînd am accelerat pe lingă tine cînd mi-ai făcut semn cu farurile şi cu mîna din maşina să opresc? Uite că n-am avut chef sa mai reduc de la 200 ca să opresc că vrei tu!! Dar nuuuuuuu trebuia sa fii tu al dracu şi să mă dai prin staţie sa pună un alt cap-de-cretă ca tine motocicleta BMW in mijlocul drumului 2 km mai incolo!!

Nu ştiu ce dracu a fost in capul meu ..că n-am mai băgat benzină la plecarea de la mare cum făceam de obicei şi mai aveam doar 2 liniute la rezervor. Dacă aveam rezervorul plin dracu mai oprea...dar aşa nu vroiam sa ma prindeţi ca pe Zeul Motociclismului fugind prin lanul cu porumb.

Ce mai tura-vura... pot sa filozofez pina la Paştele Cailor am ramas fără ţidulă,plastic,papir..spune-i cum vrei...tot dracu ăla e.
Mă întorc la transportul în comun pt o perioadă destul de mare în IRTEle pline cu ţărani..sau....
mai bine plec cu rezervorul plin de acum :-D

Ne vedem pe stradă Şoarecilor!


CIUS

0 Comments:

Post a Comment

<< Home