Wednesday, January 20, 2010

Show la groapa de gunoi

Azi am fost nevoit(nu intrebati prin ce circumstante dubioase) sa car niste deseuri de constructii cu basculanta la groapa de gunoi de la Glina.

A fost o experienta....care in afara faptului ca m-a iluminat ,in principal mi-a intors stomacul pe dos.

Primul lucru care te frapeaza cind intri la Glina sint ciorile (pasarile). Sint mii de ciori si mii de pescarusi care se bat cu ciinii pe mincare.

Printre ei alte ciori(oameni),adica mult spus oameni , niste fiinte dezumanizate care concureaza liber pe piata deseurilor.

Intre munti de moloz si gunoaie troneaza "rechinii" , adica ciori in Jeepuri care dirijeaza traficul saracilor care scormonesc.
Cel mai tare din parcare azi era un tigan borit cu un jeep enorm verde ultima generatie cu numarul B-xx-SEF , jeep care trona in niste noroaie pina la jumatea rotilor si inconjurat din toate partile de gunoaie.
Ce facea dl SEF aici poate va intrebati...ei bine...cind vin tiruri cu marfa expirata din magazine .....marfa care se arunca la Glina...el hotaraste cine ia marfa.... il auzeam..."ba tu iei roata aia de cascaval", "magraoaneeeee.....nu te intinde la mai mult de doi salami"....,etc

chiar nu vreau sa ma gindesc unde ajunge marfa aia expirata,mare minune daca nu ajunge din nou in buticuri.

inainte sa plec , m-am gindit (avind in vedere ca dl SEF avea si brigada de recuperat fier vechi)...ce-ar fi sa-i dau un pic de lucru (degeaba)??

Am strigat la el: "SEF,vezi ca sub mormanul asta care l-am lasat aici am si niste bucati mai grele de fier!" si am plecat.
M-am uitat in oglinda, SEF pusese deja negrii sa rascoleasca mormanul meu de pamint si cioburi dupa fier vechi! Hihi! nu era pic de fier in gunoiul meu!

Cind am iesit pe poarta, gustul amar disparuse..chiar m-am gindit pt un moment:

LIFE IS FUNNY IN GLINA!

1 Comments:

At 1:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Data viitoare mai bine duci gunoaiele la Chiajna!!!! :) tana

 

Post a Comment

<< Home