Wednesday, April 29, 2009

Vodka mit Orange juice

Nu mai beauuuuuuuuu....asta a fost prima fraza pe care am scos-o azi de dimineaţă cînd m-am sculat la ora 13:30.

Uşor-uşor amintirile serii precedente au revenit în devla care durea ca dracu...

Întîi vişinată,dup-aia vin roşu ,dup-aia bere,dup-aia vin alb , dup-aia iar bere , dup-aia Vodka mit Orange juice care a pus capac la tot.
Atunci au început să zboare scaunele prin bar.

Ah şi era să uit , dup-aia iar bere.


Mă dor ochii şi capul de nu mai pot, parcă aş fi băut metilic.
Şi mai sînt şi indienii aştia.

Da, aia cu formatia stradala care cintau in fata la Unirii.
Guess what!

ACUM s-au mutat la mine in faţa blocului!!! :-O
Adică de vreo 2 luni - aproape 3 , cîntă de la 2 pina seara la 9.

Băi nene , au niste boxe de zici că au venit să cînte la Polivalenta, cred că le conectează direct la liniile de tramvai ca sa scoata atîţia decibeli.
DIn cauza lor nu pot sa adorm acum , cu tot cu termopanele închise şi perna pe cap.
Ba şamanii dracului , întindeţi-o înapoi în preeria plină de praf şi lăsaţi-mă să dorm , nu mai suferiţi de atita talent sub geamul meu!!
Au şi niste melodii de zici că sint yoghinii ăia care excită a noua chakra cu vocalize d-alea susţinute .aaaaaeeeeeeiiiiiiioooooouuuuaaaa...
aahahhhh

NU MAI BEAUU! ....... pîna data viitoare....

CIUS

0 Comments:

Post a Comment

<< Home