Monday, January 16, 2012

A treia idee a unui nebun.....

Azi a venit la mine la birou un om imbracat decent, la prima vedere un cetatean obisnuit , de fapt un nebun cu acte in regula , cu linie rosie pe buletin , lucru de care mi-am dat seama mai tirziu.

Secretara l-a poftit in biroul meu , sub motivul ca omul are niste idei de lucrari din care ar iesi ceva bani.

Dupa ce s-a asezat pe scaun , nebunul a inceput:
"Dl Director , am 3 idei de afaceri care sint traznet , o sa ne aduca bani f multi la amindoi , atit in tara cit si in strainatate!"
Zic in mintea mea: "Super , ca tot stau prost cu lucrarile , e o chestie nemaipomenita!"
Zic tare: " Va ascult!"

Nebunul: "Prima idee: Am o schema tehnologica ultimul racnet , merge GARANTAT , rezolva problemele foarte multor oameni :

PERPETUUM MOBILE !"

Zic in mintea mea din nou: "Hopaaa , Perpetuum mobile , lucruri grele! Astuia ii lipsesc cel putin 2 roti de la caruta sau macar un pinion! Daca o fi vreun nebun periculos , de imi da cu ceva in cap de ma lasa lat in birou?? Hai mai bine sa nu il contrazic!
Zic tare: "Dl C.(identitate ascunsa), regret sa va dezamagesc , dar tocmai am pus si noi una in functiune in baza de productie a intreprinderii , merge ca unsa , facem economie la curent la greu !!" (cu mare grija sa nu ma pufneasca risul).

Nebunul : "In regula , domne, daca aveti , este f bine , sa trecem la a 2-a idee !"
Zic: "Baga mare , nene!" - deja de la a 2-a fraza ne tutuiam...

Nebunul:"Domne , am o saminta rara , nu mai are nimeni asa ceva ...merge GARANTAT, scoatem productie ca lumea , ne umplem de bani!"
Zic: "Ce saminta , domne??!"
Nebunul:"Saminta din Pomul Vietii !!"
Zic : "Ce e pomul vietii?"
Nebunul: "Pomul vietii e un copac(sic! ;-)) care produce Roscove , Miere , Carne , oua , lapte , unt,...."!"(nu mai tin minte exact ce producea - dar macar jumate din produsele de la Alimentara sigur le facea....)
Zic : "Dar cit scoate la hectar??"
Nebunul:"blah..blah.." nu mai stiu ce a zis ca nu am fost atent,oricum batea productia lu' Ceausescu...
Il intrerup la un moment dat si zic: " Bai nea, dar ceva de rafinarii ai?"
Nebunul : "Nu , n-am!"

Moment in care m-am ridicat l-am luat de brat si i-am facut vint pe scari: "Atunci pleaca in P*** mea acasa , nu vezi ca iti tacane ceva la mansarda....??!!"

La care nebunul:" Dl Director , vad acum f clar ca problemele acestea va depasesc, sint peste puterea dvs de intelegere , nu va blamez :-D , doresc sa ma intilnesc cu directorul tehnic pentru a-i putea expune ideile!"

Zic : "Ia-o inainte si la dreapta dupa pasaj si vezi ca e acolo !"
I-am facut vint si am inchis poarta dupa el!

Ei bine , dup-aia mi-a parut rau ca l-am gonit!
Omul nu isi expusese a 3-a idee!

Care o fi fost a treia ideea a acestui nebun???
Mor de curiozitate! O sa-l caut si o sa-l aduc inapoi sa o expuna si o sa v-o prezint si voua!"

Sau poate e timpul sa-mi iau si eu pastilele......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home